הפקת בת מצווה בבריכה

השנים עברו והילד שלכם הגיע לגיל המצווה, ישבתם והתלבטתם, אולם בטקס מסורתי יותר, אולי אירוע ביתי וחם בבית? אבל אז נזכרתם שנפל בחלקכם והילד נולד בחושי הקיץ החמים ושקיימים עוד רעיונות לבת מצווה לא באולם ושאולי ישנה עוד אופציה טובה לא פחות – הפקת בת מצווה בבריכה!

לפרטים נוספים והזמנות השאירו פרטים עכשיו

הפקת בת מצווה בבריכה

בשנים האחרונות טקסי הבר/ת מצווה המסורתיים באולם הולכים ופוחתים.

אין דבר יותר כיף להזמין את האורחים שלך לבריכה מעוצבת וצבעונית כאשר לילדים יש פתרון וחוויה משוגעת כבר במקום עצמו.

הפקת בת מצווה בבריכה מתחלקת ל-2 סוגים.

האחת, המשפחה מזמינה את כולם, קרובי משפחה, חברים קרובים וכמובן החברים של חתן או כלת הבת מצווה, כאשר מצד אחד האורחים הבוגרים נהנים משולחנות מעוצבים ואוכל משובח ומצד השני הילדים נהנים ממתקני הבריכה ומגוון אטרקציות לבת מצווה.

האופציה השנייה הינה אירוע המיועד כל כולו לחברים של החוגג/ת.

לידיעתכם, אנו מתמחים בהפקת אירוע מהסוג הזה. אנחנו נהיה איתכם לאורך כל הדרך ונפיק לכם את אירוע החלומות שלכם. לרב, אירוע מסוג זה מתחלקת ל3 חלקים.

החלק הראשון הינו קבלת הפנים וכניסת ילדת הבת מצווה.

כחלק מקבלת הפנים יותקן מתחם גיימינג שיכלול שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה, ישנה אפשרות גם למשקפי מציאות מדומה או עמדת אתגרית כמו עמדת השור הזועם. לאחר שכל האורחים הגיעו נרכז את כולם במקום אחד לכניסה המטורפת של חוגגת הבת מצווה כאשר כל הילדים יקיפו אותם, במקום יהיה זיקוקים, צלם מגנטים שיתעד את החוויה המטורפת הזאת ועוד כל מה שתרצו.

לאחר מכן מתחיל החלק השני בו נפיק לכל הילדים מסיבת קצף משוגעת שעליה ינגן מנחה הערב הDJ שלנו. לאחר מכן נשיב את הילדים לאכול ובזמן שהם אוכלים נקרין את המצגת המצחיקה שעבדתם עליה כל כך קשה.

ואז, הרגע שכל הילדים חיכו לו. נכנס את כל הילדים בשער הכניסה לבריכה, נציגינו יבצעו תדריך בטיחות מלא לכל הילדים החמודים על איך להשתמש במתקני הבריכה כדי למנוע פציעות ומקרים לא נעימים ונכניס ילד אחרי ילד למתחם הבריכה.

החלק השלישי והאחרון מתקיים במתחם הבריכה בו יחכו לילדים מתקנים מתנפחים, ביניהם גם מתנפח מים.

מתקנים מתנפחים הינם חלק מש אז הנה חלפה לה שנה, והאוצר שלכם גדל בעוד שנה.

כמו בכל שנה אתם מתלבטים איך תעשו לילד שלכם יום הולדת שהוא לא ישכח לעולם, בין מתנפחים להפעלות, בין פארק לבית.

עצרו ! לא צריך לשבור יותר את הראש.

רק תתקשרו ואנחנו כבר נתכנן לכם הפקת בת מצווה בבריכה שהילדה שלכם לא תשכח לעולם.

גלילה לראש העמוד